WEKO3
アイテム
コンピュータ支援自主学習後における語彙の短期的習得に関する検討 : 教材,学習者レベル,語彙レベルの観点から
https://hirokoku-u.repo.nii.ac.jp/records/970
https://hirokoku-u.repo.nii.ac.jp/records/97023a890bd-d9ac-47b5-abed-2dd2f9a1ee0f
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2023-03-17 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | コンピュータ支援自主学習後における語彙の短期的習得に関する検討 : 教材,学習者レベル,語彙レベルの観点から | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | journal article | |||||||||
著者 |
三宅, 美鈴
× 三宅, 美鈴
|
|||||||||
著者(英) | ||||||||||
姓名 | Miyake, Misuzu | |||||||||
言語 | en | |||||||||
抄録 | ||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
内容記述 | In this study, test scores for three different groups of students were analyzed in terms of three distinct categories: differing follow-up activities, the learners' proficiency,and word levels. Before the follow-up activities,the students had participated in a Web-based self-study program aiming at improving reading skills and vocabulary. We found some useful implications for learners' vocabulary acquisition. | |||||||||
言語 | en | |||||||||
内容記述 | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | 標題紙タイトル : JACET Chugoku-Shikoku Chapter research bulletin : JACET-CSCRB | |||||||||
書誌情報 |
大学英語教育学会中国・四国支部研究紀要 号 3, p. 19-33, 発行日 2006-03 |
|||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 大学英語教育学会中国・四国支部 | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||
収録物識別子 | 1349-0265 | |||||||||
書誌レコードID | ||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
収録物識別子 | AA1235641X | |||||||||
著者版フラグ | ||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |